söndag (Bf-3)

nähä, ingen bebis än och inga värkar har satt igång. bara att avvakta ännu mer! har inte haft någon bra natt heller. jag vaknade vid halv ett för att kissa, men sen kunde jag inte somna om. jag bara låg och vred och vände mig och tyckte synd om alla med sömnproblem. jag har alltid lätt för att somna annars, så jag vet inte vad det var. jag somnade nog inte igen förrens klockan var halv fyra nånting. sen vaknade jag kvart över sju av att nellie pratade i sitt rum, då var jag helt kallsvettig. hormonerna styr verkligen kroppen nu under graviditeten. men det borde inte vara många dagar kvar nu.

nu på förmiddagen så har rickard lekt med nellie medans jag sydde gardinen till bebisens rum. sen så har vi ätit lunch och nu sover nellie middag. sen är det tänkt att vi ska åka och handla så vi har mat till veckan. vill även gå ut på en liten promenad i det fina vädret.

hörs kanske senare!
Postat av: Jossie - Gravid i v. 40

Tack så mycket :) Japp, 21 nu. Hur gammal är du?

2011-02-20 @ 13:04:47
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: