söndag

nu tror jag allt att ni är lite nyfika, men det har tyvärr inte kommit ut någon bebis. det är så konstigt att det ibland känns som det är evigheter kvar, men till veckan är det faktiskt bara 1 vecka kvar till BF, och bebis borde komma innan om man räknar på mina beräkningar! jag har inte känt några mer värkar som gör ont, men jag har fortfarande hugg i ljumsken ganska ofta som gör att jag nästan faller ihop om jag står upp. tänkte höra med barnmorskan imorn när jag ska dit vad det kan vara för något. men jag antar att bebisen  trycker på någon nerv som gör att jag känner så.

idag har vi haft en riktig slappdag här hemma. vi har varit jätte trötta hela familjen. imorse efter frukost gick vi och la oss i sängen igen, och nellie satt mellan oss och lekte med lego. både rickard och jag råkade somna, men bara efter en liten stund vaknade jag och då satt inte nellie mellan oss. jag väckte rickard så han fick springa upp och kolla vart hon var. då hade hon dragit pallen till skafferiet, öppnat det och hittat en skål med godis. men den skålen som hon nådde så var det bara kolor i med papper på, så hon hade inte ätit nått i alla fall. men hon hade ju faktiskt kunnat ramla eller vad som helst! på eftermiddan låg jag i soffan och somnade igen, fick sova i 1,5 timme ungefär, och det kändes jätte skönt. det är inte ofta som jag har ro att vila, men idag har jag kunnat gjort det nästan hela dagen. nu vilar/laddar jag upp mig inför förlossningen, kroppen kanske känner på sig att det är dags snart och ber mig vila :) jag hoppas det är så i alla fall.
Postat av: sash

det låter som om hon har lite sash-gener i sig, jag gjorde ju inbrott på dagisets skafferi när jag var liten ;)

2011-02-13 @ 20:00:51
URL: http://ssashley.blogg.se/
Postat av: Elin- gravid i vecka 37

Vilken härlig bild du har i headern! Så himla söt! Är det din dotter?



Lindex hade ett ganska bra utbud vad gäller amnings-BH:ar tyckte ja. Fanns flera som var mjuka och sköna. Stod och tänkte först om ja skulle välja en me bygel... tur att ja inte gjorde det då:)



Lyx att du bara har 1 vecka kvar til BF:) jag har 3 kvar... Stort lycka till! Ska bli kul att se när den lilla kikar ut:) Vet ni vad det är??

2011-02-14 @ 08:55:54
URL: http://doncellita.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: