onsdag

nu börjar det närma sig helgen igen. idag är sista dagen på dagis för nellie för den här veckan, så hennes helg börjar redan idag. nu när jag är mammaledig så går nellie på dagis 5 timmar mån, tis och onsdagar. vill ha henne hemma på torsdagar så att vi kan gå till öppna förskolan på sångstund då. och på fredagar kan det också vara skönt att ha henne hemma om vi vill åka och hitta på nått :)

idag var nellie morgonpigg och vaknade vid halv sju. vi låg som vanligt och myste i sängen en stund innan vi gick upp och åt frukost. idag fick det bli morotsbröd som var kvar sen igår. efter frukosten fick nellie mysa i sin vagn framför tv:n tillsammans med nussen och dockan medans jag bäddade sängen och gjorde mig iordning. sen tog vi en liten extra promenad innan det var dags att lämna henne på dagis. tycker inte om när det är is ute, men det ser ut att bli soligt och fint idag i alla fall. efter lunch ska jag åka in till mammas butik och sy två kuddar till soffan. ska även kika lite på tyg då jag tänkte sy en ny gardin till köket och bebisens rum.

när rickard kommer hem från jobbet ska vi nog sätta upp panelen i hallen där hatthyllan ska vara. kan vara skönt att få upp den innan bebis kommer. för sen antar jag att alla vill komma hit och titta på underverket och då är det ju bra att ha nånstans att hänga kläderna ;)

har sagt det förrut, men jag älskar verkligen den här vagnen!

Postat av: Jossie - Gravid i v. 37

Är det en sån där vagn man kan göra som syskonvagn eller hur ska ni göra sen när den lille kommer? :)

2011-02-02 @ 14:13:19
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 39

Vad skönt att ha dagar sparade så ni kan vara hemma torsdagar och fredagar :) Jag ska också spara lite mammadagar så vi kan vara hemma!

2011-02-03 @ 18:50:52
URL: http://hejtina.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: