onsdag

åh, vad skönt, nu är det onsdag och mitten på veckan! tycker inte om tisdagar, finns inget vettigt med dom! men nu närmar det sig helg igen. jag klarade av kvällen igår utan att baka. rickard kom hem vid åtta, då tog vi en dusch sen tittade vi på sofias änglar. tycker det är så rörande men ett bra program. många tänker nog till vad de själva egentligen klagar på, och det är oftast ingenting om man jämför hur vissa har det.. som tex jag, jag klagar på tisdagar och rastlöshet..

idag bestämde jag mig i alla fall för att inte ha en lika tråkig dag som igår. när jag hade lämnat nellie på dagis så åkte jag till gymmet och körde lite lätt styrka för armar och axlar och gick 20 minuter på löpbandet. jag fick lite sammandragningar då och då, men inget som gjorde ont och det gick bra att köra ändå. stannade förbi på affären på vägen hem och köpte lite grejer inför middagen. nu ska jag ta och äta lite lunch, sen ska jag måla en kabeltrumma och eventuellt städa lite också. jag tänker i alla fall inte sitta här hela dagen och kolla på bak bloggar, för då blir jag tokig!



saknar såklart min sessa när hon är på dagis, men det är så roligt att hon tycker det är så kul att vara där. det händer lite mer där än vad det gör hemma med en höggravid mamma. men idag är sista dagen för den här veckan för henne, så nu har vi några dagar vi kan mysa på. imorn är det ju torsdag, men det blir ingen sångstund på öppna förskolan då för det är stängt. men fia kommer hit och umgås med oss istället :)
Postat av: Emma

Varför var ÖF stängt? Vet du om det är öppet imorgon (fredag)?

2011-02-10 @ 10:02:00

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: