måndag

nellie är på dagis sen klockan nio. själv så sitter jag i soffan med datorn i knät framför tv:n. kollar runt på lite mat och inredningsbloggar, samtidigt som jag bakar bröd. idag blev det brödet som jag gillar allra mest, hurtbulle. så om ungefär en timme så kan jag mumsa i mig mitt goda bröd :)


sen när jag hämtar nellie så ska vi åka till öppna förskolan direkt. vi ska dit och skriva på faderskapspapper. när vi kommer hem ska vi idag göra ugnstekt falukorv med chiligräddsås och ris till middag.

ja, detta inlägg blev inte mer intressant än så här :) kanske hörs lite senare!
Postat av: Therese

SV: ja det får jag absolut göra :)

Roligt när folk lägger ut lite recept i bloggarna

2011-02-07 @ 13:20:55
URL: http://candyz.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack!

Nova-Lee skulle ha hetat Leon om det blev en pojke! :) Det var det enda namnet som jag & älsko kom överns om var fint på en kille. Men jag tycker Vincent är jättefint, även Theo, Melwin & Leo! :)

2011-02-07 @ 20:59:01
URL: http://carrox.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: