måndag

ja då var det bara 2 dagar kvar till BF. jag har inte känt av någonting inatt eller nu på morgonen. det känns fortfarande svårt att ställa in sig på att det kan vara två veckor kvar. men jag försöker verkligen att bita ihop nu, även fast allt känns jobbigt!

inte minst imorse när jag skulle klä på nellie när vi skulle gå till dagis. jag satt mig på golvet i hallen med alla nellies kläder. det ska ju på med fleeceställ, fuskolle, mössa, vantar, skor och overall. och när nellie bara vill göra allt själv men inte kan, samtidigt som hon springer iväg med kläderna och börjar skrika såfort jag försöker hjälpa till, då blir det inte lättare när jag sitter där höggravid med världens hårdaste mage och får sammandragningar hela tiden. det tog väl en kvart kanske, men kläderna kom på och jag bet ihop och lät det fick ta den tid det gjorde. vi tog en promenad till dagis idag, känns som vi lika gärna kan gå dit när det bara tar 10 minuter än att vi ska böka med bilen.

idag medans nellan är på dagis ska jag nog bara ligga i soffan, försöka sova lite kanske..

Postat av: maria h

Hej!

Jag tror att det kommer dra oigång för dig när som helst nu.

Man kan visst känna sig lite depp. Just innan de startar. Jag håller alla tummar att du slipper gå över. Jag gick över 5 dagar med jonathan o va såååå less på att vänta. Powerwalks trappspringning nää de hjälpte inte.

Lycka till nu<3:-)

Det e inte länge kvar nu!!

Kramis

2011-02-21 @ 10:38:09

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: