lördag

idag vart det en tidig morgon igen. vaknade inatt klockan ett av att nellie stod i hallen och grät. stackarn hade väl kanske drömt något och blivit rädd och gått ur sin säng. hon fick i alla fall följa med oss in och sova mellan oss. och klockan sex så tyckte hon att det var morgon. nellie och jag såg på tv nån timme medans pappan försökte sova vidare. sen gick jag upp och kokade gröt och ägg. så idag blev det gröt frukost :)



om ni undrar vad det är i min tallrik som nellie försöker ta så är det linfrön som jag har i gröten, för att hålla magen i trim. den är ju inte den bästa när man käkar järntabletter ;)

sen lekte vi en stund med nellie innan vi åkte in till pappa och åsa. rickard hjälpte dom som vanligt med lite el-fix i tvättstugan. men nu så är det nästan klart. var tänkt att jag skulle åka förbi den nya loppishallen i karlskoga också, men nellie var så trött så vi åkte hemåt strax efter tolv istället. när vi kom hem åt vi blodpudding och lingonsylt, och nu har den lilla tjejen slocknat i sin säng.

några planer för resten av dagen finns nog inte. eventuellt en liten promenad med barnvagnen om jag orkar, annars blir det till att ta det lungt bara. och ikväll ska vi antingen se på film (i rymden finns inga känslor) eller melodifestivalen. eller om vi orkar med både och, vi får väl se :)
Postat av: Erika

Kan tänka mig det! :)

2011-02-05 @ 13:23:23
URL: http://mylittlewords.se

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: