lördag

har väl inte så värst mycket att skriva idag. men tänkte bara meddela att det inte har blivit någon bebis i alla fall. och jag har inte haft några mer känningar. det var ju lite skönt att det ändå inte vart igår eftersom jag idag har suttit på loppis och så har min syster från stockholm varit här. hon är utbildad hud & spa terapeut, så jag fick fot pedikyr, så mina fötter är mjuka och fina inför förlossningen :) är ju inte det lättaste nu att sitta och fila fötterna själv. inte för att jag egentligen bryr mig att vara fräsch om fötterna just inför förlossningen, men det är ju alltid skönt att bli lite ompysslad! loppisen gick också bra, blev av med det mesta och gick 800-900 plus.

nu har min syster åkt hem och nellan har precis lagt sig. så älskling och jag ska nog ta och göra oss tacos och sen blir det tvmys och godis :)

skriver imorn igen om det inte kommit någon bebis inatt! längtar så nu!
Postat av: Jossie - Gravid i v. 39

Åh så härligt och roligt att ni fick sålt så mycket på loppisen! :) Mindre grejer man ändå inte använder och mer cash, kan inte bli bättre :P

2011-02-13 @ 08:25:55
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 40

Blivit någon bebis än? :)

2011-02-13 @ 14:25:03
URL: http://hejtina.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: