fredag

nu är det fredag! för en vecka sedan så trodde jag att jag skulle bli tvåbarnsmamma, men så blev det ju inte. eller jo jag kommer ju att bli det, senast om 2,5 vecka i alla fall. men jag har läst lite på internet och endast ca 4% går över så länge som 2 veckor. och så brukar de som redan fött barn få andra barnet några dagar innan BF. så statistiskt sett så borde den komma snart! om jag inte är en av de där få procenten, men nu känns det svårt att tänka att det är så nära. får ställa in mig på att vara gravid en vecka till då. har jag klarat 40 veckor, så borde jag klara en till!

har fått sova väldigt skönt inatt i alla fall, somnade innan nio igår kväll och vaknade klockan sju imorse. så 10 timmars sömn är inga fel. lika bra att sova så mycket man kan nu. fick ett sms av rickards syster direkt när jag vaknade. hon undrade om vi skulle göra nått speciellt idag. men vi hade ju inga planer, så hon kom hit vid tio. då tog vi en promenad ner till samhället och kikade in på barnbutiken och skoaffären. köpte en tunika till nellie och ett par jeansleggins. tunikan var lite stor, men hon växer ju :) kändes inte alls konstigt att vara ute och gå, men det kanske jag får känna på till kvällen istället! när vi kom hem gjorde vi spenatsoppa och ägg till lunch. sen fick nellie sova middag och mathilda åkte hem.



känner mig stor som en flodhäst! såhär gravid har jag aldrig varit förut eftersom jag fick nellie på BF - 6 (är idag på BF - 5)



såå söt <3
Postat av: fiia Gravid i vecka 28+5

MEN GUUUD SÅ SÖÖT! :) Herregud, tiden går så fort! Snart har du en till liten plutt, och jag med snart! jiiiises :D hiihih! underbart! <3

2011-02-18 @ 15:45:35
URL: http://fiiahalsocoach.blogspot.com/
Postat av: Elin

inte långt kvar nu iaf! lycka till!! :)

2011-02-19 @ 14:13:46
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Åååh gud så söt man får vara då. och såna fina kläder. hihi

2011-02-19 @ 18:16:22

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: