fredag

har känt av förvärkar inatt och lite på morgonen. jag fick även springa på toa några gånger imorse, så jag trodde faktiskt att det var på gång. men det avtog tidigare i morse och nu har jag inte känt av något. så vi får se under helgen vad som händer :)

jag valde i alla fall att inte åka till öppna förskolan idag eftersom jag kände som jag gjorde imorse och pga vädret. så nellie och jag fick hitta på nått roligt hemma istället. vi har lekt och så fick vi för oss att baka bullar, det var mest nellies idé kan jag lova ;) eftersom hon älskar bullar! fick sms från sofie när vi bakade, så jag frågade henne om hon ville komma och fika med oss. så lagomt när bullarna var klara så kom hon och hennes sambo hit och hälsade på. passade ju perfekt, de ska också ha barn, fast de är beräknade mitten av mars. men hon var sjukskriven nu och barnmorskan på förlossningen hade sagt att det kunde dra igång när som helst, så nästa gång kanske vi ses på bb! vem vet :)

nu har de precis åkt hem och nellie sover middag. var ju meningen att jag skulle åka och packa upp inför loppisen, men jag kommer nog inte ens ut med bilen. får ta det imorn innan loppisen öppnar eller så får rickard och jag åka sen när han kommer hem från jobbet. men det känns lite dumt också att packa upp allt idag om det nu är så att vi får barn inatt/imorn fm. vi får se sen vad vi kommer överrens om. det känns som att det är på gång inom några dagar i alla fall.

ikväll blir det som sagt trevlig middag med eleonore med familj!
Postat av: Jossie - Gravid i v. 39

Ooh så spännande! :D

2011-02-11 @ 16:14:38
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 40

Vad spännande! Hoppas det sätter igång ordentligt i helgen för er :D

2011-02-11 @ 18:54:45
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Magdalena

va spännande att det verkar vara på g :)

får hoppas att lilla bebisen kikar ut snart! glöm inte att höra av dej när det är klart :P

Kram

2011-02-12 @ 10:38:40
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: