barnmorskan vecka 39

nu är besöket hos barnmorskan avklarat. jag fick åka dit sjäkv då sotaren inte hade kommit när rickard kom hem. bebisen var nu inte längre rörlig utan ruckbar, så det går åt rätt håll. men hon sa att det inte är säkert att bebisen fixerar sig förrens det är dags när man väntar andra barnet. så det kan alltså ändå dra igång när som helst. det jag hade känt som hugg och ilningar trodde hon också var nerver som låg i kläm och att bebisen borrar sig ner i bäckenet. jag frågade även om järntabletterna och hon sa att jag kunde gå ner till att äta två tabletter i veckan istället. sf-måttet var 35-36, hjärtljudet 152 och viktuppgång sen inskrivning 12,2kg. fick en ny tid den 28 februari som jag hoppas att jag inte behöver gå på!

blir ingen romantisk middag eller restaurangbesök för älskling och mig. vi kör på kebabpizza istället ;)
Postat av: Jossie - Gravid i v. 39

Haha, kebabpizza! Tja, varför inte? ;)



Jag var hos barnmorskan idag o fick en ny tid den 7e mars, och det känns ju verkligen som en evighet tills dess :P

2011-02-15 @ 10:57:51
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: