9 dagar till BF

idag är vi nere på ensiffrigt i alla fall :) och det är alla härtans dag! men jag har inga speciella planer för dagen. nu medans nellie har varit på dagis har jag sovit en timme och resten av tiden bara legat och vilat. har haft ont i magen hela dagen och mår väldigt illa. tror att det beror på att jag inte mår så bra av järntablettena längre. jag var och köpte torkade aprikoser förrut som jag försökte äta, men jag höll på att spy utav dom! till lunch nu gjorde jag havregrynsgröt med en massa linfrön i och tog även en dos laktulos, så jag hoppas magen blir bättre. ska fråga barnmorskan idag om jag verkligen måste äta järntabletterna, eller om hon har några andra tips. eller det kanske ni har?

sotaren ska komma idag mellan 13-15, samtidigt ska jag hämta nellie på dagis kl 14 och sen vara hos barnmorskan klockan 14.30. men jag hoppas han kommer vid ett så allt hinns med. rickard skulle sluta tidigare idag också så vi skulle kunna pussla ihop sotaren, dagis och barnmorskan. får se om han kanske följer med till barnmorskan, han har faktiskt inte följt med en enda gång den här graviditeten. men det har inte gjort mig något, det var viktigare förra gången. men man gör ju heller inte så mycket på de där besöken. och idag hoppas jag blir sista besöket!

uppdaterar lite senare om hur det gick hos barnmorskan och så. tyvärr har det blivt dåligt med bilder senaste dagarna, det beror på att jag har packat ner kameran i bb-väskan, när jag trodde att vi skulle behöva åka i fredags. men jag kanske ska ta och packa upp den igen :)
Postat av: Styleformen

Glad alla hjärtans dag :P

2011-02-14 @ 13:19:24
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Liam

Tack :)



LÄnge sen ajg var inne på din blogg, snaaart är det bebis igen för er. Mysigt :)

2011-02-14 @ 14:15:24
URL: http://zarat.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: