7 dagar kvar till BF

vaknade lika besviken imorse att jag inte hade fått några värkar. jag sa till rickard imorse att det känns som att det aldrig kommer komma någon bebis, och han höll med. både jag och rickard var så inställda på att bebis skulle komma mycket tidigare eftersom vi blev flyttade så långt. sen eftersom vi vet när jag hade ägglossning så vet vi att det inte stämmer med den 23 februari! men tyvärr kan man ju inte göra något åt det, utan kroppen känner väl av när det är dags att trycka ut det som finns där inne :) ska försöka låta lite mer positiv nu, men jag är så nyfiken vad som döljer sig där inne och sen så vill jag bli lite smidigare så jag kan leka ordentligt med nellie och vara ute och gå promenader. nu är det dags för storstädning, får se om det kan sätta fart på det hela :)
Postat av: Emma

Jag ska göra hos en tjej som precis har börjat tatuera. Hon vill ha folk att träna på så jag ställde upp ;p Därför blir det bara en liten enkel grej. Men det ska bli kul ändå, va så längesen nu ;p

2011-02-16 @ 12:16:12
URL: http://emmatervo.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: