lördag

idag när vi vaknade gick vi direkt ut på en promenad hela familjen. tog en runda vid älven, är så skönt att gå där när solen skiner! när vi kom hem åt vi frukost och gjorde oss iordning för att åka till örebro. åkte dit för att kolla på skor, men det blev inga skor till nån av oss. köpte bara ett par shorts och ett par långa springtights. har haft väldigt ont i knät ett tag nu, men imorn ska jag nog prova att springa igen. ska försöka springa på grusväg och inte så långt. men eftersom jag tycker det är så skönt och avkopplande så är det svårt att sluta springa :)

i eftermiddag har vi grillat fläskfilé och nu har jag precis lagt nellie, novalie somnade här i soffan bredvid mig. rickard är ute och tvättar crossbussen, men han kommer nog snart in. då ska vi nog slå på en film och äta lite godis.

såhär myser vi runt ibland! bärsjalen var perfekt att ha när vi var i ullared.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: