fredag

nu är lösenordet borta ett tag igen. nu börjar kvällarna bli bättre med novalie så då kanske jag har tid att slänga in ett inlägg då och då. nu lägger vi novalie i hennes vagga mellan sju och åtta på kvällarna, hon ligger där vaken en stund och sen somnar hon för natten. men hon vill fortfarande ha mat en gång på natten vid 3, fast det är nog för att hon lägger sig så tidigt. efter nattmålet lägger jag över henne i vaggan igen så somnar hon om och sover till sex-sju ungefär. känns jätte bra att ha det så och det funkar :)

 

imorse lämnade vi nellie på dagis och novalie och jag tog en promenad. nellie har också utvecklas en hel del på senaste tiden. hon är fortfarande kort och go, men talet kommer mer och mer. fast ibland kan hon stå och prata en bra stund och man förstår ingenting. men hon kan ganska många ord som man förstår. den största utvecklingen är nog att hon förstår så pass mycket vad man säger. ber jag henne om att göra något så fixar hon oftast det. om jag tex. vill att hon ska hämta en blöja eller kläder till novalie :) hon tycker det är så kul att hjälpa till att ta hand om sin syster.

 

det är fint väder ute nu, men jag ska nog strunta i att lägga mig i solen och ta tag i städningen istället. får vara ute när rickard kommer hem istället och ikväll/em ska vi grilla. skönt med helg nu!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: