ultraljud

bebis mår bra och allt såg ut som det skulle. men hur roligt är det när man blir framflyttad 10 dagar till när man redan har blivit framflyttad 5 dagar på förra ultraljudet? förstår inte hur det kan stämma. för i så fall så var jag i vecka 2 när jag fick positivt graviditetstest, och det stämmer ju inte direkt. jag kan ju inte få positivt grav-test innan ägget har blivit befruktat. hmm.. men jag fick i alla fall beräknat datum till den 23 feb och mitt första datum var 8 feb, så jag chansar på nånstans där emellan då :) huvudsaken är att bebis och jag mår bra!

var meningen att magdalena skulle passa nellie medans jag var på ultraljud idag. men nu hade hannes och pelle blivit sjuka så då lämnade jag nellie hos faster thilda istället. och det hade gått så bra så. när jag var klar hämtade jag nellie och så åkte vi och hälsade på åsa. hon hade precis vaknat när vi kom så vi åt lite frukost igen. nu har nellie och jag ätit lunch för en stund sen och efter det somnade hon direkt. när hon vaknar blir det nog en promenad om vi orkar oss ut.

Postat av: susanna

Hej carro, va trevligt att ja hitta din blogg :)

det va länge sen hoppas allt är bra med dig, ser att du skaffat familj och allt gud vad mysigt :)

ta hand om dig kram susanna!

2010-09-09 @ 11:25:54
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: