torsdag

idag fick det bli bilen till öppna förskolan. var nästan säker på att om det inte regnar när vi går dit så kommer det att börja regna när vi går hem. och det gjorde det också, så det var skönt att vi hade bilen då. det gick lite bättre på sångstunden idag, så länge inte nellie sitter i mitt knä och jag håller i henne så är hon nöjd. hon vill stå själv och dansa istället :) idag var magdalena och hannes med också. sen följde dom med hem till oss. vi åt potatis och fiskpinnar och sen somnade de små en stund innan det blev lite lek. efter mellis åkte magda och hannes hem så då tog nellie och jag en promenad. så tiden skulle gå lite fortare tills pappan kom hem. nellie sov bara en halvtimme efter maten så hon var lite gnällig nu innan läggdags. men nu sover hon, hon hann nog inte ens lägga sig i sängen innan ögonen slockna.

fredag imorn! då ska jag köpa mig en godispåse med mina favoriter :) har inga planer för dagen imorn så vi får se vad som händer. nu ska vi ta och äta och invänta idol. fast halv åtta hos mig funkar ju också att se på. det värsta är bara att man blir så sugen på alla goda efterrätter som de gör. synd att man inte är en lika bra kock bara.



ja då var man i vecka 18 nu igen då :) tråkigt att behöva gå tillbaka, men så är det.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: