tisdag

tog en svettig promenad direkt när vi vaknade idag också. sen blev det frukost och ett mysigt bad tillsammans. är så smidigt med den nya duschen. nu kan nellie sitta och leka med sina badleksaker medans jag duschar. då behöver jag inte snabbduscha för nellie älskar ju att bada. efter badet var hon trött så då fick hon sova en timme. sen gjorde vi lite lunch och lekte tills klockan blev tolv. för då var det dags att sova middag. har inte varit några problem alls för henne att sova i sin nya säng. och hon har inte gått ur den en enda gång än. medans hon sov belv jag rastlös så då råkade jag baka kärleksmums. så typiskt mig, men jag tycker att det är roligt att baka. men tyvärr så äter man ju alldeles för mycket av det också! när hon hade vaknat och var pigg och gla igen så tog vi en promenad till öppna förskolan. var en hel del barn där idag också, och det var roligt.

nu är vi mätta på lax och potatis och ska titta på ullared som vi spelade in igår :) blir ju så sugen på att åka dit när man kollar på det. men det blir nog en tur dit om två veckor. för då ska rickards föräldrar dit med husvagnen torsdag-lördag så då följer vi nog med. det går ju inte att säga nej till.

roligt att dom kommer så bra överrens, dom leker verkligen med varandra och har nytta av varandra

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: