tavlor

har börjat gör lite tavlor som kommer säljas på grönfeltsgården hantverk & design.
jag har målat med akrylfärg på canvasduk.

här är de tre tavlor som jag gjort hittils, ska göra nån mer ikväll när älsklingarna ändå ligger och sover :)





Postat av: madde

Va fina Carro! Jag håller med på att göra tavlor här hemma, riktigt kul. skriver du själv eller med mall lixom ? bokståverna alltsÅ?

2010-09-04 @ 21:17:34
Postat av: Elin

gud va fina! tror jag måste kika in i er butk nån dag snart :)

2010-09-05 @ 07:34:10
Postat av: caroline

tack så mycket!



elin: ja det tycker jag du ska göra :) har kommit in nya jättefina färdigsydda hissgardiner.



madde: vad roligt. jag skriver själv utan mall. vilken madde är det? :)

2010-09-05 @ 08:47:52
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: madde

hahaha Madde högberg :)

2010-09-06 @ 09:37:27

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: