söndag

nu är vi äntligen hemma. eller rättare sagt så kom vi hem igår kväll. men då hade vi fullt upp med att packa upp allt så då hade jag inte tid med er :) nu efter tre dagar på ullared så är jag faktiskt rätt så trött på´t. trött på alla folk inne på gekås och trött på att bo i husvagn. skönt att komma hem till ett hus med lite utrymme och sin egna säng. även fast jag inte tyckte att det fanns så mycket att ha så har vi handlat för ungefär 5000:- men vi har inte köpt någor onödigt utan bara sånt som vi behövde och sånt som går åt hemma. till nellie köpte vi en vinterjacka och några toppar och pyjamaser.

nellie tyckte nog också det var skönt att komma hem till sin egna säng, för hon tog sovmorgon till åtta imorse. själv så vaknade jag klockan sju och rickard hade redan åkt på crosstävling då. första natten sov nellie jätte bra, men andra natten somnade hon inte förrens elva. hon ville väl inte riktigt sova när vi inte var hemma. men det är väl en vanesak. väl inne på gekås så skötte hon sig utmärkt, hon satt i sin vagn och antingen sov, jollrade, charmade in sig hos folk eller bara satt och iakttog folk. så det var skönt i alla fall :)

nellie och jag har precis ätit lunch, potatis, lax och sås. sås och potatis är något som jag verkligen kan äta hur mycket som helst av nu när jag är gravid. och det är också något som jag går och är sugen på. mandariner är också väldigt lätt att sitta och mosa i sig framför tv:n.

nu sover nellie middag och hannes också skulle jag tro. för när han har sovit klart så ska han och magda komma hit på lite fika och hämta sina saker som jag köpte med åt dom i ullared. en åkpåse och en vinteroverall.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: