söndag

helgen har gått fort som vanligt. igår var vi i örebro på lite ärenden. vi beställde även våran syskonvagn. det blev en babyjogger city select och jag tror vi kommer bli nöjda med den också. så nu blir vi snart 10 600:- fattigare. inte dåligt för en barnvagn, men den kommer säkert att användas i några år framöver också :) vi kom fram till att ta en svart då den säkert inte blir lika smutsig som den vita. på kvällen blev det tacos och sen lungt framför tv:n.


idag följde jag med svärmor och svärfar till örebro igen. var tvungen att köpa några bokstäver till tavlorna. nellie och rickard var hemma och myste framför tv:n. nellie vaknade och var snorig idag så hon har nyst och snorat hela dagen. hoppas hon inte blir allt för sjuk nu bara. när vi kom hem fick vi mat hos rickards föräldrar, rotmos och fläsklägg. så himla gott! vi har även hunnit med att rösta. nellie sover nu och rickard tittar på film så jag får väl ta och göra lite kvällsmat snart.

en ny vecka imorn. och den har jag sett fram emot. för på torsdag förmiddag åker jag, nellie och rickards föräldrar till ullared med husvagnen. på torsdag kväll kommer även rickard, kalle och mathilda ner i husbil. och vi kommer att vara där tills på lördag. så det blir många shoppingdagar :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: