onsdag

har hittils hunnit ätit frukost och varit ute på promenad med nellie och båtsman. nu försöker jag lägga nellie i sin nya säng (som alltså inte är en spjälsäng utan en vanlig fast med högre kanter och lägre botten) jag hör hur hon fumlar runt där inne, men det är inget gnäll än så länge. hon försöker väl kanske klura ut hur man ska ta sig ur sängen. så snart kommer hon väl gåendes här till mig. är ju bara 5 månader kvar till den andra lilla ska titta ut så är kanske lika bra att börja vänja henne vid den sängen. men kommer det aboslut inte funka så köper vi såklart en till spjälsäng. men det ska nog gå :)

är lite tomt på dagarna nu när inte rickard är hemma längre. men sen jag kom hem från mallorca så har jag haft fullt upp varje dag. men idag har jag inga planer alls, så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. det återstår att se!

en morgontrött nellie, som är less på alla brev om valet!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: