onsdag

ingen rolig natt inatt. egentligen ska jag väl inte klaga för de flesta nätter brukar vara helt utan problem. men inatt hostade hon ganska mycket och vaknade vid fyra och var jätte pigg. vi tog in henne till våran säng men hon låg bara och slängde sig på mig och slog på mig. hon verkade inte vara sjuk iaf, bara pigg. när hon hade hållt på så ett tag gick jag upp, bytte blöja på henne och la ner henne i sin säng igen. jag gick sen och la mig och hörde inte ett ljud från henne förrens vid halv sju. så de timmarna sov jag skönt iaf :) har haft några jobbiga veckor med huvudvärk så jag behöver verkligen riktigt med sömn. som tur är så lägger ja mig så tidigt så jag sover oftast 9 timmar ostört per natt ändå.

var hos barnmorskan idag. jag skulle egentligen inte dit förrens jag är i vecka 24. men jag ringde idag pga min huvudvärk och yrsel och då fick jag en tid direkt. är alltid skönt att kolla upp så alla värden är normala. och det var dom också som tur var. så huvudvärken vet jag inte vad den beror på. ska börja ta niferex järntabletter nu så får vi se om det blir bättre. jag har oftast aldrig någon kraftig huvudvärk utan jag bara känner det lite grann mest hela tiden. och det blir ännu värre när den dag efter dag kommer tillbaka och man är gravid och vill inte ta för mycket alvedon heller. passade på att väga mig när jag var hos barnmorskan också och jag har gått upp 5,3kg hittils, så vi får väl se vart det här slutar :P

nu blir det till att se på tv en stund innan det är dags för sängen. imorn bär det av mot ullared, så vi hörs inte förrens på söndag!

här var hon inte stor min tjej

Postat av: Tina

Vilken söt bild!

2010-09-27 @ 19:53:55
URL: http://hejtina.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: