måndag

idag har nellie och jag varit ute på lite ärenden. först var vi till OK där vi postade lite paket från saker som jag sålt på tradera. sen gick vi vidare till sko-hjalmar och tittade på vinterskor till nellie, köpte inga idag, måste fundera ut vilka hon ska ha först. gick dit också mest för att kolla om mina kängor hade kommit in som jag beställde i slutet på augusti, men det hade dom inte. så nu hoppas jag verkligen att de kommer in den här veckan, för sen har jag ju nästan ingen anvädning av dom, för snart är det ju vinter och då behöver jag köpa ett par riktiga vinterskor istället!

när vi kom hem bakade jag en hurtbulle och gjorde spenatsoppa till mig, nellie fick äta rester från igår vilket var potatis, sås och lax. efter lunch ringde jag panduro för att kolla så min beställningen skulle hinna komma innan fredag. men nu hade de ökat leveranstiden då de hade så många beställningar. så då fick jag ta bort beställningen och ta en tur in till örebro istället. för jag har en beställning på en doptavla som ska vara klar tills på söndag. men det gjorde inget, då fick ju jag och nellie nått att göra också :) passade på att köpa grejer till en till doptavla som är beställd tills november också.

till kvällsmat gjorde jag hel kyckling i lergryta i ugnen, med ris och sås. så himla gott! ett par från bjurtjärn var här och köpte våran gamla sängstomme också, så nu är vi av med den. nu är rickard ute och klipper gräset som inte var klippt på en månad, så jag antar att det går tungt. stackarn! själv så ska jag pyssla lite med tavlorna och måla en byrå. sen blir det att se idol, trodde att det skulle vara biggest loser idag. men så verkar det inte vara.

Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 26

Tack, vad gullig du är! Jag tror att alla känner sig stora och pluffsiga i graviditeten, även jag. Men när jag klär på mig och framhäver magen så känns det alltid mycket bättre. Nu när jag sitter här i myskläder känner jag mig som en riktig tjockis, hehe :)

2010-09-28 @ 09:31:39
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag hittade det på familjeliv.se :) Där står vilken dag man är och information om veckan man är i. Sen blandar jag den infon med info från babycenter.com :)

2010-09-28 @ 19:26:15
URL: http://hejtina.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: