fredag

gud så skönt med fredag :) då blir det tacomys och jag vet att jag kommer få vara med mina älsklingar några dagar innan det är dags för jobb för han på måndag igen. innan hans semester så var han ju även hemma fredagar i flera månader, så helgerna går fort nu när det bara är två dagar.

idag har nellie och jag plockat lite här hemma på förmiddan. och efter lunch tog vi en promenad ner till samhället för att se om mina kängor som jag beställt på sko-hjalmar hade kommit. men det hade dom inte, skulle komma i mitten på september. på vägen hem gick vi förbi coop och handlade lite tills ikväll och imorn. för imorn kommer magda, per och hannes hit på lunch. då blir det grillat, kanske sista grillningen för i år.

nu sover nellie och det har hon gjort sen halv två. jag har hunnit med att måla ett gammalt skåp så länge och suttit här en stund. men kommer nog behöva måla det där skåpet tre gånger till. vet inte riktigt vart jag ska ha skåpet, men det får vi se sen :)

nu vakna lillskruttan bara för det, så hej så länge. hoppas alla får en underbar helg!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: