tisdag em/kväll

idag har jag mått bättre. var trött imorse men det gick över under dagen. jag hoppade över promenaden imorse och tog istället en lugn promenad med svärmor när hon hade slutat. när jag gick hem till henne kände jag en konstig känsla nertill, det gjorde inte ont, men det var lite obehagligt. vet inte om det kan vara en liten grad av foglossning som jag börjar känna av. när jag är ute och går själv utan båtsman så går jag alltid så fort, ska nog ta och gå lite saktare nu så jag inte får mer ont. är ju skönt så länge man kan komma ut på en liten runda varje dag och få lite luft.

rickard och jag har gjort ett ryck i nellies nya rum nu ikväll. rickard har fortsatt med gipsningen medans jag har spacklat. tror att det kommer bli jätte fint där inne när det blir klart!

nellie uppskattade mammas köttfärslimpa, hon slevade i sig allt och fick till och med påfyllning :)

lovade ju en bild på de nya vinterstövlarna


Postat av: Terese - Mamma till Besa

Hejsan vill först bara säga att du har en jätte fin blogg :) Var har du köpt dom stövlarna? superfina ju :) kram

2010-10-07 @ 11:41:25
URL: http://teresech.bloggplatsen.se

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: