nellie rymmer

nu har nellie kommit på att hon kan gå ur sin säng själv, hon kom gåendes hit för ett tag sedan. nu ligger hon och sover i mitt knä. är mysigt det också men man blir ju lite fast. var väl på tiden att hon kom på att hon kunde gå ur sängen eftersom hon både kan gå ner för våran säng och soffan själv. så nu vet jag inte hur vi ska göra. gick tillbaka med henne några gånger men hon kom tillbaka direkt. jag kan ju inte stänga in henne i rummet, för hon kommer ju inte upp i sängen själv. kanske får byta tillbaka till spjälsängen igen. men problemet kommer ju fortfarande finnas kvar sen när vi ska byta till den vanliga sängen. eller så kanske hon är lite större då och förstår att man ska ligga kvar :) då kanske man ligger och myser i sängen båda två på kvällen och läser sagor!

Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Det är så jag brukar leta efter nya bloggar, genom att kolla bland kommentarerna :)

2010-10-05 @ 12:46:35
URL: http://snartenliten.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hejsan jag är beräknad den 14 Mars..Var på Ul idag o ska få en liten flicka :) allt väl själv??När e du beräknad?Kram

2010-10-05 @ 16:35:16
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Postat av: Carro

vi bor i borlänge i dalarna. vart kommer ni ifrån? vad spännande att inte veta! jag har alltid tänkt att jag velat vänta, men nu kunde jag verkligen inte hålla mej. sen syntes det tydligt på ultraljudet att det var en kille så det hade inte gått att missa även om vi velat det ;)



jag måste ju säga att ni har världens sötaste dotter! vad säger hon om att bli storasyster? om hon förstår innebörden? :)

2010-10-05 @ 19:38:39
URL: http://carroscaroline.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: