måndag

känner mig inte alls bra just nu! har huvudvärk och mår illa. kanske ska ta och sova middag nu när nellie sover.

imorse tog vi en dubbelt så lång promenad än mot vad vi brukar, så jag vet inte om det är därför kroppen säger ifrån att jag ska ta det lite lugnare kanske. det är ju egentligen det viktigaste av allt att lyssna på kroppen. vi har hunnit med att bada och äta lunch också. sitter och funderar på vad vi ska göra resten av dagen.. om vi ska till öppna förskolan eller om vi ska åka in till karlskoga och gå på stan en sväng. det beror nog på hur jag mår senare. nu ska jag vila lite i alla fall!
Postat av: Jossie

Usch, lät inte alls trevligt. Du får krya på dig!

2010-10-04 @ 13:00:10
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: