lördag

denna lördag har spenderats hemma hos pappa och åsa. rickard har satt upp spottar i deras takfot hela dagen, så då har jag och nellie varit inne med åsa och lekt. vi blev bjudna på brunch, stekt potatis, bacon, ägg, korv och mackor. tanken var att det skulle ta runt 4 timmar, men vi åkte dit till nio och nu har vi precis kommit hem, lagt lillan och satt oss i soffan. så det var våran lördag det, men det var mysigt det också :) somnade en stund på soffan hemma hos dom, det var skönt för innan jag somna hade jag huvudvärk men nu är den nästan borta. är iof fortfarande lika trött, men det beror väl på graviditeten. har inga planer för lördagskvällen, blir till att hitta på nått att äta och se på tv en stund innan vi somnar. för imorn ska rickard på crosstävling i karlsborg. så det blir till att kliva upp ännu tidigare än vanligt om vi ska följa med. har inte riktigt bestämt mig än, men är lite tråkigt att sitta själva hemma imorn när det är sista dagen på helgen. så jag får fundera lite till.. om det inte är nån annan som vill hitta på nått skoj imorn? :)

Postat av: morfar

Det lyser görsnyggt på fasaden ! men varför har vi inget varmvatten Rickard ???

2010-10-02 @ 19:17:33
Postat av: Jossie

Åh vilket gulligt kort :D

2010-10-03 @ 22:13:54
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: