lördag

idag har nellie och jag varit på loppis igen. ovanligt va? :) men man kan alltid hitta gamla möbler som man kan göra nått fint av. idag hittade jag en liten byrå och en kökssoffa som ska renoveras. jag har även hunnit med att slipa av både den lilla byrån och köksbordet som jag köpte förra veckan. så nu är det bara målningen kvar.

imorn ska vi först åka till vingåker och köpa kläder till nellie. hon behöver en vinteroverall och lite annat. efter det ska vi åka till marieberg och ikea där vi också har en del som vi måste köpa.




nu ligger lillen i magen och sparkar för fullt. den kanske talar om att jag borde ta och äta nått. för idag har jag bara gått och små ätit godis och ingen mat. så jag ska nog gå ner i frysen nu och kolla vad det finns att äta. tycker inte om att bara ha en frys i källaren, så nästa investering får bli en ny kyl/frys att ha i köket.

förresten så har fyra tänder ploppat ut på nellie inatt, så det är kanske inte så konstigt att hon har sovit oroligt nu ett tag och varit dålig i magen. men det kanske är skönt att de kommer samtidigt i alla fall.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: