fredag

idag ställde jag klockan på halv sex för att komma upp i tid. annars så brukar jag och nellie ligga kvar och se på tv tills klockan sju ungefär. men nu är det väl bara att vänja sig att gå upp tidigt när jag snart ska börja jobba. nellie och rickard sov fortfarande så jag gick upp och gjorde mig iordning, så mycket enklare när man inte har ett barn som drar en i byxorna eller river runt med allt som finns i badrumsskåpet :P när rickard och nellie hade vaknat åt vi frukost tillsammans innan rickard åkte till jobbet. sen grejade nellie och jag lite här hemma med de vanliga sysslorna såsom att laga mat och tvätta. vi var klara redan klockan åtta så då klädde vi på oss kläder och gick till öppna förskolan. de öppnar ju inte förrens nio så det fick bli en rejäl omväg. men det var skönt ute idag! blev tre timmar på öppna fk idag, nellie älskar att vara där! nu ligger hon ute i vagnen och sover och jag väntar på att sofie ska komma hit på fika :) har ju gjort kärleksmums såklart.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: