fredag

såå skönt med fredag! dagen har spenderats i karlskoga med fia. direkt när vi kom dit tog vi en promenad i regnvädret. sen blev det lunch, mos, köttbullar och brunsås. älskar husmanskost! efter att vi smält maten, så åkte nellie och jag hem igen. vi var tvugna och bada och så är det skönare för henne att sova middag i sin säng. speciellt nu när hon har varit lite trälig att lägga. men efter badet behövde jag bara lägga ner henne i sängen, gå ut och så somnade hon direkt. så hon var nog väldigt trött.

ikväll när nellie har gått och lagt sig så ska rickard och jag fortsätta med renoveringen av hennes nya rum. det är då man får passa på. inte det roligaste på en fredagkväll kanske, men vi håller bara på tills klockan åtta för då är det ju idol.

nu ska jag gå ner i frysen och hämta upp en fläskfilé. för till kvällsmat blir det klyftpotatis och fläskfilégryta.



gammal bild på fia och nellie. här var hon bara nån månad gammal


 

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: