torsdag

idag går jag in i en ny vecka - vecka 27! Tiden bara springer iväg, men det gör inget för jag längtar efter det som finns där inne!

än så länge så sover jag jätte bra på nätterna. kan fortfarande sova på mage som jag tycker är skönast och inte ett enda toalettbesök på nätterna. och nellie stör inte våran sömn heller. hon somnar 17.30-18.00 och vaknar 06.30-07.00. och jag hoppas att hon fortsätter med det. för det var en period när hon fick tänder som rickard fick springa upp och ge henne nappen på natten och sen så ville hon inte somna om så hon har sovit hos oss halva nätterna. men nu verkar det gå jätte bra och 4 nya tänder är påväg :) men snart kommer jag ju själv in i sista delen av graviditeten där det inte går att ligga på ett bekvämt sätt och får springa och kissa tre gånger per natt! så jag njuter så länge jag kan!

idag har nellie och jag varit ute på promenad. vi var ute drygt en timme och gick förbi loppisarna här i degerfors och kollade deras öppettider. så det blir nog att kika förbi dem i eftermiddag och se om de har några fynd :) när rickard kommer hem ska vi åka och storhandla på willys. annars har vi inga planer för dagen. blir lek, mat och mys skulle jag tro. för jag städade hela huset i tisdags. men det skadar väl inte att städa igen :) har även köpt panelfärg till lilla hallen också som jag ska måla när jag får tid över. i helgen är det ju fullt upp så det får nog bli till veckan. skönt att ha så mycket som möjligt klart i huset innan nästa lilla kott kommer, vill inte att det ska lukta målarfärg då.

bild på magen kommer!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: