tisdag

idag känns det som en hel del funderingar och oro har släppt. imorse var vi och skrev på papper angående dagis, och nellie hade fått plats på den avdelningen som vi ville. sen så har jag även pratat med jobbet och försäkringskassan. jag skulle få börja på winback eller poolteam så det blir nog bra vilket som :) jag räknar med att inskolningen ska gå bra och att jag då börjar jobba 6 december.

idag har magdalena och hannes varit här. barnen har lekt och så har vi ätit spenatsoppa :) skönt när man får sällskap på dagarna! imorn ska jag först till barnmorskan sen ska nellie och jag till farmors jobb och leka med de andra barnen på dagis. vi skulle få vara med på samlingen imorn och sen följa med dom ut och leka. öppna förskolan har ju stängt den här veckan så då fick vi komma och hälsa på hos dagisbarnen istället.

nu är den lilla byrån klar som jag köpte på loppisen i lördags.

innan


efter

blev en liten myshörna med extra förvaring :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: