tisdag

nu har det varit dåligt med uppdatering i bloggen senaste veckan. har inte haft så mycket att skriva om samtidigt som jag haft annat för mig :) men jag slänger väl in ett inlägg medans nellie sover.

nu är det inte långt kvar tills jag börjar jobba. nellie börjar på dagis om två veckor och jag börjar jobba 6 dec om inskolningen fungerar bra. känns jätte skönt att få göra nått annat än att vara hemma nu när jag snart ska vara hemma ett år igen :) och nellie kommer nog tycka att det är jätte roligt på dagis. men för att hon inte ska behöva gå där hela dagarna så ringde jag jobbet igår och önskade att få börja i poolteam istället för winback. för då blir arbetstiderna lite mer varierande från vecka till vecka. och det handlar ju bara om två månader så det ska nog fungera.

idag har eleonore och jag varit ute på en promenad. men nellie skrek nästan halva vägen så det var ingen rolig promenad. har ingen aning om varför hon skrek heller. hon ville nog inte sitta i vagnen bara. hon har humör våran tjej! för när det bara var en liten bit kvar så fick hon gå, och då vart hon jätte nöjd :) har ingen aning vad vi ska göra resten av dagen, det kanske blir till att baka någor gott!

i lördags var jag och fia på ladies night och kolla på snyggingarna. jätte god mat och jätte bra show. och 1 meter från högtalaren satt vi. vi såg ju bra, men undra vad bebisarna i magen tyckte!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: