tisdag

just nu sitter jag bara här och vet inte vad jag ska göra. det är säkert jätte bra för kroppen att bara sitta still en stund och vila, men ni som känner mig vet ju att jag har lite svårt för det :) men eftersom det inte finns nått jag kan göra så får jag väl sitta här en stund till. nellie sover middag nu. jag har redan hunnit gjort fetaostbiffar och svampsås som vi ska äta till kvällsmat idag. i eftermiddag tänkte vi gå till öppna förskolan. ser ju inte ut att vara något roligt väder att gå ut i, men eftersom bilen är trasig så måste vi ju gå.

min älskade lilla apa ;)

Postat av: Magdalena

nu får du allt uppdatera lite snart :P

2010-11-14 @ 19:55:14
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: