onsdag

nu känner jag att jag har varit sådär dålig med att blogga igen. men jag kan säga att ni inte behöver förvänta er mer än nått inlägg i veckan då jag varken har tid eller lust just nu. jag har en del annat att greja med.

dels så början ju min stora tjej på dagis på måndag, så då är det inskolning hela veckan. de hade börjat med en ny metod nu som var en vecka. så på mån-tis kommer vi vara där tillsammans 10-14 och ons-tors 9-14, och sen så lämnar jag henne själv på fredag och ser hur det går. för på måndagen efter börjar jag ju jobba igen, så vi får hoppas att det fungerar bra. annars får rickard vara med några dagar till.

sen så håller jag ju alltid på och renoverar någonstans också, och just nu målar jag om panelen i hallen direkt där man kommer in. och vitt och ljust blir det :) kökssofffan är färdigmålad och står nu i köket. sen så hittade jag en sekretär på loppis förra helgen som jag ska fixa till. troligtvis så ska jag sälja den när jag har gjort klart den, för jag har tyvärr ingen plats för den. ibland så önskar jag mig ett så stort hus som jag kan fylla med massa vita fina möbler! men vi har nog ändå ett ganska så mysigt litet hus :)

imorse började jag rensa i rummet i källaren. eftersom jag tycker om att renovera möbler så kommer det nog få bli mitt renoverar rum så länge. så nu måste jag kasta/sälja massa saker som ligger och skräpar där inne. så nu har jag anmält mig till loppis nästa helg så jag kan bli av med en hel del. motionscykeln och boxningssäcken står bara där nere så det får också följa med på loppisen så jag får lite mer plats.

nu sover nellie middag. idag var det extra skönt att bara sätta sig i soffan och vila en liten stund!

och den nya hyllan i köket har kommit upp

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: