lördag

har varit en härlig lördag idag. igår kväll bestämde jag mig för att sälja köksbordet som jag renoverat och hade tänkt att ha själv. men tyvärr så blev det för litet i vårat kök. så jag la ut en annons på blocket och imorse fick jag det sålt, och 1000:- fick jag :)

 

hon som köpte bordet bodde i karlskoga, men hon hade ingen bil så vi körde in bordet åt henne. på vägen hem köpte vi med sibylla som vi gottade i oss när vi kom hem. nellie somnade i bilen så vi tog med bilstolen in så fick hon sova i den medans vi åt i lugn och ro :) sen så har rickards syster varit här och hälsat på. när hon åkte hem kom rickards mamma förbi så tog vi en promenad med hundarna och nellie. nellie har gått och lagt sig för ett tag sen och rickard har satt upp de sista panelskivorna i nellies nya rum. nu är det lite små lister och sånt kvar, men det fixar vi till veckan.

 

nu tar vi fram chipsskålen och slår på robinson som vi spelade in i torsdags. för eftersom robinson egentligen är ett lördagsprogram så ska det ses på lördagar. tur det finns inspelningsbara tv-boxar.

 

 

 

 

 



Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: