fredag

just nu så känns allt sådär bra igen :) så härligt när man känner så, annars har man alltid något som man går och grubblar över tycker ja. men nu försöker jag se allt från den ljusa sidan! och så har jag ju världens bästa nellie och sambo <3

den här fredags morgonen har vi lekt med duplo, gått promenad med eleonore och olivia och duschat. nu ligger lillan och sover middag och jag passar på att bara vila en liten stund. när rickard kommer hem funderar vi på om vi ska ta en liten tur på stan eller om vi ska ta och göra det imorn istället. måste försöka hitta lite mer kläder till nellie och så behöver jag ett till par mamma-leggins, eftersom jag lever i dom jag har! ikväll blir det tacogratäng och kladdkakemuffins till efterrätt. underbart med fredag.



Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: