usch

är helt slut.. magsjuka är det värsta jag vet, jag har hellre en lång förkylning än magsjuka. igår mådde jag så illa så jag orkade inte ens titta på tv. jag sov, eller i alla fall försökte sova mest hela dagen. men det slutade med att jag fick stoppa fingrarna i halsen för att få bort illamåendet för en liten stund. idag mår jag lite bättre, men är fortfarande jätte seg och orkar ingenting. rickard fick vara hemma idag och ta hand om nellie. hoppas att han klarar sig så att han inte åker på den här träliga magsjukan. det är troligtvis nellie som har smittat mig, så nu när rickard är med henne så får vi ju hoppas att hon inte smittar längre. har bara lyckas få i mig ett halvt rostbröd och proviva, är inte sugen på nånting men ändå jätte hungrig!

nu måste jag lägga mig i soffan och vila igen, det här var allt min energi räckte till .. jag vill bli frisk!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: