torsdag

idag har jag till största delen bara funderat och funderat. det är ett svårt beslut jag måste ta nu, och jag vill välja rätt beslut. jag tror att jag nu har kommit fram till hur jag vill göra. men tänk om det är fel beslut. nej, men det blir nog bra!

efter lunch åkte jag in till karlskoga och kikade lite i de få affärer som finns. jag köpte en cykelsits och en cykelhjälm på team sportia till nellie, så nu kan vi åka ut och cykla. kommer bli skönt i sommar att vi kan cykla ner till degernäs och bada. köpte även ett par skor och en söt klänning. när jag var klar på stan åkte jag vidare hem till fia, hon planterade blommor på sin balkong och sen satt vi där och pratade en massa. jag är så glad att min vän beslutade sig för att flytta från umeå hem till karlskoga!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: