torsdag

idag har jag och nellie umgåtts med magdalena och hannes nästan hela dagen. vi åkte hem till dom imorse klockan åtta, då fick barnen mellis innan vi tog en promenad till öpnna förskolan. magdalena har varit där förrut med hannes men det var första gången jag och nellie var där. var inte så många barn där idag, först var nellie lite blyg och bara satt och kolla på alla. men efter en stund började hon leka lite, vi var kvar till sångstunden klockan elva. sen var hannes och nellie så trötta så vi gick hemmåt.

såhär såg det ut då



när vi kom hem så sov dom så skönt, så dom fick ligga kvar ute. då passade magdalena och jag på att äta lunch och njuta lite av solen. när barnen sen vaknade fick dom också lunch, sen gick vi ner till stan. vi gick till team sportia där jag köpte ett par nya joggingskor. så nu hoppas jag på att få lite mer fart under fötterna!



imorgon ska jag verkligen få egentid, ska till relax hud & hälsa här i degerfors klockan 10. då ska jag få helkroppsmassage och ansiktsbehandling. gud så jag längtar. kanske man ska ta en springtur på morgonen innan så jag är trött i kroppen när jag lägger mig där och ska koppla av.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: