torsdag

idag efter frukost tog vi bilen till råbäck. de har ett bra joggingspår där, det värsta är att det bara går upp och ned hela tiden så det är så himla jobbigt. men det är väl lite det som är meningen också. så det blev bara 2 varv, vilket är 5,4 km ihop. men på lördag har jag bestämt mig att jag ska klara tre varv. rickard gick där med nellie medans jag sprang, de hann nästan ett helt varv. men det blir väldigt tungt att gå där med barnvagn också i alla backar.

vi hade tänkt att äta lunchbuffé idag på det nya stället i degerfors, spicy wook. men de hade ingen buffé idag eftersom det är röd dag. så det fick bli en annan dag. nu har vi nyss ätit toast med bacon och ost i till kvällsmat, det var gott. och nu blir det godis och hockey.

imorn ska vi på 40 års fest hos min morbror, det blir nog trevligt :)


nellie har blivit rörlig nu, hon tar sig dit hon vill!
Postat av: Vakare

Passerade Degerfors för någon månad sen och jag rekommenderar Spicey Wok starkt. Underbart gott var det :)

2010-05-20 @ 20:10:09
URL: http://vakare.wordpress.com

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: