tisdag

idag när jag vaknade kände jag mig lite bättre. har fått i mig både frukost och en pangasiusfilé till lunch. tvingar i mig mat så att jag ska få min energi tillbaka, för nu efter två dagar då jag inte ätit något så går jag runt som en zombi här hemma. är inte roligt när man inte ens orkar ta hand om sitt barn. men pappan har fått vara hemma idag också, han har varit så duktig och tagit hand om nellie och hemmet och mig såklart ;)



så här glad var nellie efter att ha fått ungspannkaka med hallon/blåbärspuré. det var smaskens. nellie har blivit helt bra i magen nu i alla fall, så det är skönt. men den senaste tiden har hon varit jätte gnällig, men hon är väl inne i en sån period kanske. eller så börjar hon bli stor och har kommit på att hon kan trotsa.

idag kom mitt löshår som jag beställde förra veckan. jag var så trött på mitt hår, jag kunde inte bestämma mig om jag skulle klippa av mig det eller vad jag skulle göra. så det fick bli löshår. men jag köpte med clips så man slipper ha i det jämnt.

imorn hoppas jag att jag mår betydligt bättre så jag kan ta en runda runt kvarteret i alla fall, för jag behöver frisk luft. för nu så fort jag ställer mig upp känns det bara som att jag ska svimma. jaja, jag ska inte klaga mer för jag vet andra som har det mycket sämre.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: