tisdag

imorse bakade jag bröd och gjorde spenatsoppa. klockan nio kom fia hit. då tog vi en promenad i det sköna vädret och sen satt vi oss ute på altan och åt mat. är verkligen sommarvärme ute idag, och jag hoppas att det håller i sig nu.

nu ligger nellie och sover i soffan, är också jätte trött så det skulle vara skönt att slumra till bredvid henne. imorse hade jag planer på att jag skulle ta en springtur i eftermiddag när rickard kommer hem, men nu är jag så seg så vi får se hur det blir med den saken. rickard ska iväg sen ikväll också så får se om det hinns med. annars får det bli en lugn kväll och så tar jag intervall träningen imorn.

igår var ida här och hälsade på. vi har inte setts sen dagen innan jag fick nellie, så det var på tiden. vi tog en promenad ner till samhället och köpte glass :) förra veckan åt jag godis/glass nästan varenda dag, så jag bestämde att jag inte skulle äta nått sånt under den här veckan. men så länge höll det, kan inte vara utan sötsaker. visst ska man unna sig ibland, men kanske inte varje dag!

Postat av: Elin

gud vilken söt bild :)

2010-05-18 @ 18:33:23

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: