tisdag

nellie ligger och sover i mitt knä nu medans jag ser på tv. det är repris på familjen annorlundas första säsong. de är på solsemester, jag vill också åka utomlands och bara njuta av solen. jag tycker i alla fall att det skulle kunna komma lite värme till sverige snart. nu är det inte långt kvar tills rickard går hem på semester och ska vara hemma i 7 veckor. så vi kommer få en sommar ihop hela familjen :)

igår var vi och köpte virke. vi ska bygga en egen dynlåda, eftersom de man köper är lite för små för våra dynor. så det tänkte vi börja med idag när rickard kommer hem.

så det är alltså idag man kan mosa i sig negerbollar med gott samvete. då blir det att baka sen också då. gott :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: