städ måndag

idag stod det städning på schemat, för usch så smutsigt det blir när man håller på och renoverar. jag satt nellie i hoppgungan som hon älskar och tänkte att jag kunde passa på att dammsuga lite. men jag hann bara bära upp dammsugarslangen så vart hon ledsen. eller inte ledsen, hon vart faktiskt rädd för slangen. är nog bara för att vi har centraldammsugare så det är bara en lång slang. hon kanske tror att det är något farligt djur eftersom den rör på sig, ja inte vet jag. då fick jag komma på en ny lösning. gick ner i källaren och hämtade barnyggsäcken. satt i henne i den och slängde upp henne på ryggen, fungerade jätte bra och hon satt där i och jollrade medans jag dammsög hela huset. så kanske man ska ta å klippa gräsmattan i eftermiddag med nellie på ryggen med sina hörselkåpor på :)

såhär såg det ut, tyvärr så ville inte jag va med på bild :P

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: