söndag

den här helgen har vi verkligen hunnit med en hel del. vi har inte bara legat på soffan och slappat utan både inne och ute har vi fixat. buskarna som vi klippte i fredags slutade med att vi klippte ner dem helt idag. rickard hade klippt så konstigt så så kunde det inte se ut. idag har jag och nellie varit i butiken och hållt sara sällskap. hon sydde på clipsen till mitt löshår och jag passade på att sy en liten söt gardin till badrummet när jag ändå var där.



vi har funderat lite på om vi ska flytta på en vägg så badrummet blir större när vi ändå ska göra om. en kompis till rickard som jobbar på en byggfirma ska komma förbi imorn och kolla hur mycket extra jobb det skulle bli. vi har bestämt oss för att det blir klinkers på golvet och vit träpanel på väggarna i alla fall. så snart ska jag äntligen få mitt fina stora vita badrum :)

kvällen har varit jätte härlig idag. tog en skön springtur när jag kom hem från butiken. blev en runda på 7,5km idag, men det kändes gott och väl nu när jag inte tränat på länge. när jag kom hem satt vi ute i solen en stund innan vi slog på grillen. sen satt vi ute på altanen och åt hela familjen. så underbart! nu blir det tv och glass.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: