söndag

igår morse ringde klockan tjugo över fyra, då var det bara att knalla upp och göra sig iordning. sen bar det av upp till arvika på crosstävling. först så fick vi riktigt fint väder, men sen på eftermiddan kom det några skurar. rickard tog sig till A-final, men där vart han trött men åkte runt och slutade som 25. laget placerade sig som tre totalt, så det fick dom vara nöjda med. är faktiskt roligt att vara med när det är tävling, men inte på träning. när vi kom hem sen på kvällen var vi så trötta så det blev läggdags redan klockan åtta!

idag är det mors-dag. min allra första mors-dag som mamma! men känns ju inte så speciellt än så länge. vi har varit hos rickards mamma och ätit stek och potatis och nu i eftermiddag har mamma och sara varit här och ätit bullar som vi bakade imorse. nu väntar vi på att emil och fia ska komma hit, då ska vi grilla lite hamburgare :)



jag tappade min förlovningsring i förrgår, men hittade den sen i sängen sen som tur var. den hade ju kunnat vart vart som helst! den har blivit lite stor så den åker av ibland, var väl för att vi provade dom en dag när det var jätte varmt och vi hade gått på marieberg hela dagen. fingrarna hade nog svällt då. så nu tycker jag att jag snart kan få en till ring på fingret att ha ovanför min förlovningsring så att den inte glider av. vi får väl se hur lång tid det tar för rickard att "fria" på riktigt ;) (vet att han läser min blogg så det är såklart en liten pik till honom)


nellie provkör rickards gamla trehjuling

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: