söndag

nu är både tavlan och byrån sålda, så nu finns lite mer plats för att köpa nytt :) ska beställa en tamburmajor från ellos som vi ska ha i hallen, så våra gäster kan hänga jackan nånstans. synd bara att den var restad till 10 juli.


imorse åkte vi upp till råbäck igen, jag tog en springtur och rickard gick med nellie i ryggsäcken. efter lunch kom pappa och åsa hit och vi åt upp resterna av pajerna från igår. de lekte med nellie en stund innan de skulle in till sjukhuset till adam. stackars han som troligen kommer få ligga kvar där den här sommaren också! kan det inte bara vända snart och att han blir bra, det värsta är ju att det troligtvis kommer vara så här största delen av hans liv...

sara och fredrik har varit här på besök också. nellie fick ett paket.


undra vad det här kan vara för spännande


åhh, tack fredrik. jag har alltid önskat mig en fotbollströja


och titta så snygg jag blev

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: